
Не залишилися без уваги і найбільш актуальні теми, які піднімаються регулярно на конференціях, а саме: цілі та завдання компанії, розгляд результатів внутрішніх і зовнішніх аудитів, навігаційні інциденти та інциденти в машинному відділенні, поліпшення системи безпеки на борту і вдосконалення підготовки екіпажу в надзвичайних ситуаціях .
Слід зауважити, що на сьогоднішній день компанія Prime Marine приділяє велику увагу питанням гігієни і здоров’я моряків на борту. Компанія створила команду фахівців ShipMedCare, які консультують моряків віддалено 24/7 за допомогою медичного апарату, яким оснащені всі судна компанії. Він дає можливість швидко діагностувати стан здоров’я моряків, що в свою чергу дозволяє вчасно виявити проблему і уникнути негативних наслідків.
Останній день конференції було відведено для проходження тренінгів на обладнанні тренажерного центру “Unitrain”, а саме: Exercise on Bridge / ECDIS Simulators, VLCC Ship Handling Simulator.
Екіпаж середнього торгового судна року так в 1860 налічував приблизно 250 чоловік. У 1880 році – близько 140 осіб. До 1900 року, коли пароплави витіснили вітрильники остаточно він скоротився до 100 чоловік. Екіпаж дизельного торгового судна в середині 20-го століття – це приблизно 40 осіб. На рубежі нового тисячоліття з середнім контейнеровозом цілком справлявся екіпаж […]
Світовий ринок будівництва портів відновлюється після рецесії, безліч проектів перебувають у стадії розробки і здійснення. Як і в багатьох інших галузях, світовий спад мав негативний вплив на ринок будівництва морських портів, будівництво нових портів і терміналів і реконструкція старих були відкладені або навіть скасовані через раптову брак коштів. Земляні роботи компанії Laing O ‘Rourke в […]
За 13 років сумарний тоннаж судів подвоївся і це ще не межа. У 2006 році світовий торговельний флот досяг дедвейту в один мільярд тонн. На сьогоднішній день дедвейт світового торгового флоту перейшов позначку в два мільярди. А до 2033 прогнозують три мільярди, але якщо темпи зростання складуть 3%. Як уточнюють експерти, такі показники досягнуті завдяки […]
Щоб автономне судноплавство отримало визнання з боку регулюючих органів та суспільства, ця технологія повинна бути принаймні такою ж безпечною, як і традиційні суду, говориться в новому документі P & I Club з Великобританії. Успішний підхід до змін міг би полягати в розробці нормативних актів в тандемі з технологічним прогресом, при якому завжди приділялася б увагу […]
❗️КВАЛІФІКАЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ БУЛИ ВИДАНІ ДО ПОСТАНОВИ №1499 НЕ Є НЕЧИННИМИ. У МОРЯКІВ Є МОЖЛИВІСТЬ ЇХ ОБМІНЯТИ❗️ 📑КВАЛІФІКАЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ ОТРИМАНІ ДО НАБРАННЯ ЧИННОСТІ ПОСТАНОВОЮ №1499 (ДО 18.01.2023) МОЖНА ОБМІНЯТИ ЯК ОСОБИСТО ТАК І ЧЕРЕЗ ПРЕДСТАВНИКА. Обмін документів здійснюється відповідно до пункту №2 постанови КМУ від 30.12.2022 №1499 за бажанням моряка в будь-який час без проведення […]
Шановні моряки! Слідкуйте за нами на нашому офіційному профілі в Instagram, щоб дізнаватися більше про нашу команду, судновласників та всі нові термінові вакансії Знайдіть нас: univis.ua або за посиланням: https://instagram.com/univis.ua?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Вибачте цей текст доступний тільки в “Англійська”.
Інноваційне дослідницьке судно будується для Гавайського університету в Маноа та Фонду Гавайського університету (UHF) від імені Гавайського інституту морської біології (HIMB), щоб дозволити їм отримати доступ і вивчати морське середовище на Гавайських островах. Унікальна конструкція судна стане фундаментальною для досягнення дослідницьких цілей Гавайського університету, і, за словами дослідників, знання, отримані під час наукових місій на […]
Шановні моряки, вітаємо вас із Днем Захисника України! Команда “Univis LTD”