
Основоположним принципом управління ресурсами моста (BRM) є те, що навігація і експлуатація судів – це не дії однієї людини. BRM використовує всі наявні на борту ресурси (устаткування, інформація, людські ресурси) для забезпечення безпечного завершення рейсу судна. Аналогічно, у всіх операційних системах навігація і управління судном повинні бути захищені однією точкою відмови.
Корпорація Seaspan (“Seaspan”), дочірня компанія Atlas Corp. (“Atlas”), оголосила, що уклала замовлення на придбання п’яти високоякісних 12 200 контейнерних суден. Після завершення та доставки всі п’ять суден розпочнуть довгострокові чартери у провідної світової лайнерної компанії та підлягають зобов’язанням щодо придбання суден після закінчення чартерів. Судна новобудови повинні фінансуватися за рахунок додаткових запозичень, а також готівкових […]
Представляємо вашій увазі наочно відео про вхід в замкнуті приміщення https://www.facebook.com/seaspan.univis.ukraine/videos/658461441238906/
Виступаючи на першій конференції SAFETY4SEA в Лондоні в 2019 році, Дана Йонгенс, керівник служби безпеки, Inmarsat Maritime, зосередилася на “розумних” кораблях, майбутньому морської індустрії та впровадженні IoT, який дозволить передавати дані з судна на берег.
Основоположним принципом управління ресурсами моста (BRM) є те, що навігація і експлуатація судів – це не дії однієї людини. BRM використовує всі наявні на борту ресурси (устаткування, інформація, людські ресурси) для забезпечення безпечного завершення рейсу судна. Аналогічно, у всіх операційних системах навігація і управління судном повинні бути захищені однією точкою відмови. Читати далі
Не так давно ЮНКТАД оприлюднила свій традиційний річний огляд морської індустрії Review of Maritime Transport 2018, що містить глибокий внутрішній аналіз судноплавства за минулий рік і досить точний прогноз на наступні кілька років. На думку експертів, судноплавна галузь демонструє непогані результати. У 2017 році приріст склав 4%, і середній темп в 3,8% збережеться як мінімум до […]
За 13 років сумарний тоннаж судів подвоївся і це ще не межа. У 2006 році світовий торговельний флот досяг дедвейту в один мільярд тонн. На сьогоднішній день дедвейт світового торгового флоту перейшов позначку в два мільярди. А до 2033 прогнозують три мільярди, але якщо темпи зростання складуть 3%. Як уточнюють експерти, такі показники досягнуті завдяки […]