Система динамічного позиціонування –система, призначена для утримання судна в заданій позиції або області і (або)на заданому курсі, його переміщення на невеликі відстані, проходження вздовж заданого маршруту автоматично з високою точністю за допомогою використання суднових рушіїв і підрулюючих пристроїв.
Застосування
Широке поширення системи динамічного позиціонування знайшли надопоміжних судах нафтогазової галузі,а саме:
Це обумовлено тим, що ці судна за характером виконуваних робіт повинні більшу частину часу утримувати задану позицію (наприклад, суду постачання,бурові судна і мобільні бурові платформи, суду, забезпечення водолазнихробіт та інші) або виконувати пересування з позиції в позицію з високоюточністю ( суду-кабелеукладчики, судна-трубоукладчики, суду сейсмічноїрозвідки, земснаряди і інші).
Рідше системи ДП можна зустріти на танкерах, круїзних пасажирськихлайнерах і інших.
Елементи системи:
Система електропостачання включає в себе всі компоненти і системи, необхідні для постачання системи ДП енергією, а саме:
Система управління ДП включає в себе всі компоненти і системи, апаратні засоби і програмне забезпечення, необхідні для вирішення задачі динамічного позиціонування судна, а саме:
Класи систем ДП
Системи ДП поділяються на три класи (за ступенем надійності):
Клас 1 (DP 1). «Втрата» заданої позиції судном може статися в разі кожної окремої несправності.
Клас 2 (DP 2). «Втрата» позиції не відбувається в разі одиничної несправності будь-якої підсистеми або компонента (рушія, сенсора, консолі управління та іншого), включаючи кабелі, труби і т. Д.
Клас 3 (DP 3). Термін «одинична несправність» включає, крім несправностей, зазначених для класу DP-2, повний вихід з ладу всіх компонентів в межах одного водонепроникного або огненепроніцаемого відсіку через пожежу або затоплення.
Екіпаж середнього торгового судна року так в 1860 налічував приблизно 250 чоловік. У 1880 році – близько 140 осіб. До 1900 року, коли пароплави витіснили вітрильники остаточно він скоротився до 100 чоловік. Екіпаж дизельного торгового судна в середині 20-го століття – це приблизно 40 осіб. На рубежі нового тисячоліття з середнім контейнеровозом цілком справлявся екіпаж […]
За 13 років сумарний тоннаж судів подвоївся і це ще не межа. У 2006 році світовий торговельний флот досяг дедвейту в один мільярд тонн. На сьогоднішній день дедвейт світового торгового флоту перейшов позначку в два мільярди. А до 2033 прогнозують три мільярди, але якщо темпи зростання складуть 3%. Як уточнюють експерти, такі показники досягнуті завдяки […]
Шановні моряки❗️ Зʼявилася петиція з приводу можливості отримання паспорту моряка за кордоном. Петиція була подана організацією USU сьогодні. Якщо бажаєте долучитися, залишаємо для вас посилання для підписів: https://petition.kmu.gov.ua/petitions/6082
‼️Важлива інформація для моряків стосовно закордонних паспортів‼️ Шановні українські моряки, які перебувають за кордоном! Ми нагадуємо про те, що у всіх громадян України є можливість оновити свій закордонний та внутрішній паспорт у мобільних пунктах Центру ДП Документ у Європі (Італія, Іспанія, Польща, Чехія, Німеччина, Словаччина) та у Стамбулі, Туреччина! Подбайте про продовження всіх своїх паспортів […]
Інноваційне дослідницьке судно будується для Гавайського університету в Маноа та Фонду Гавайського університету (UHF) від імені Гавайського інституту морської біології (HIMB), щоб дозволити їм отримати доступ і вивчати морське середовище на Гавайських островах. Унікальна конструкція судна стане фундаментальною для досягнення дослідницьких цілей Гавайського університету, і, за словами дослідників, знання, отримані під час наукових місій на […]
Всі подробиці в цьому пості!
Не так давно ЮНКТАД оприлюднила свій традиційний річний огляд морської індустрії Review of Maritime Transport 2018, що містить глибокий внутрішній аналіз судноплавства за минулий рік і досить точний прогноз на наступні кілька років. На думку експертів, судноплавна галузь демонструє непогані результати. У 2017 році приріст склав 4%, і середній темп в 3,8% збережеться як мінімум до […]
Світовий ринок будівництва портів відновлюється після рецесії, безліч проектів перебувають у стадії розробки і здійснення. Як і в багатьох інших галузях, світовий спад мав негативний вплив на ринок будівництва морських портів, будівництво нових портів і терміналів і реконструкція старих були відкладені або навіть скасовані через раптову брак коштів. Земляні роботи компанії Laing O ‘Rourke в […]