
Система динамічного позиціонування –система, призначена для утримання судна в заданій позиції або області і (або)на заданому курсі, його переміщення на невеликі відстані, проходження вздовж заданого маршруту автоматично з високою точністю за допомогою використання суднових рушіїв і підрулюючих пристроїв.
Застосування
Широке поширення системи динамічного позиціонування знайшли надопоміжних судах нафтогазової галузі,а саме:
Це обумовлено тим, що ці судна за характером виконуваних робіт повинні більшу частину часу утримувати задану позицію (наприклад, суду постачання,бурові судна і мобільні бурові платформи, суду, забезпечення водолазнихробіт та інші) або виконувати пересування з позиції в позицію з високоюточністю ( суду-кабелеукладчики, судна-трубоукладчики, суду сейсмічноїрозвідки, земснаряди і інші).
Рідше системи ДП можна зустріти на танкерах, круїзних пасажирськихлайнерах і інших.
Елементи системи:
Система електропостачання включає в себе всі компоненти і системи, необхідні для постачання системи ДП енергією, а саме:
Система управління ДП включає в себе всі компоненти і системи, апаратні засоби і програмне забезпечення, необхідні для вирішення задачі динамічного позиціонування судна, а саме:
Класи систем ДП
Системи ДП поділяються на три класи (за ступенем надійності):
Клас 1 (DP 1). «Втрата» заданої позиції судном може статися в разі кожної окремої несправності.
Клас 2 (DP 2). «Втрата» позиції не відбувається в разі одиничної несправності будь-якої підсистеми або компонента (рушія, сенсора, консолі управління та іншого), включаючи кабелі, труби і т. Д.
Клас 3 (DP 3). Термін «одинична несправність» включає, крім несправностей, зазначених для класу DP-2, повний вихід з ладу всіх компонентів в межах одного водонепроникного або огненепроніцаемого відсіку через пожежу або затоплення.
Розумний вантажний центр та Всесвітня бізнес-рада з питань сталого розвитку (WBCSD) оприлюднили Керівні принципи Інтелектуальних вантажних закупівель (SFP), а BSR випустив Рамку сталих закупівель фрахту (SFP). Ці інструменти спрямовані на те, щоб організації могли зменшити викиди ПГ та забруднювачі повітря за допомогою вантажних перевезень. Читати далі
The first Shiphandling Course was held in Odessa at Training Centre “Unitrain”🛳⚓️ Training was conducted by Capt.James Dias, Capt.Pyshnyy, Capt. Kovalchuk. Thanks everyone for attendance!
ECDIS – Electronic Chart Display & Information System – засновані на використанні і відображенні цифрової картографічної та навігаційно-гідрографічної інформації у вигляді електронних карт. Вони являють собою перспективні інтегровані інформаційні системи, призначені для вирішення комплексу задач судноводіння, автоматизації роботи судноводія і підвищення навігаційної безпеки мореплавання. Читати далі
Основоположним принципом управління ресурсами моста (BRM) є те, що навігація і експлуатація судів – це не дії однієї людини. BRM використовує всі наявні на борту ресурси (устаткування, інформація, людські ресурси) для забезпечення безпечного завершення рейсу судна. Аналогічно, у всіх операційних системах навігація і управління судном повинні бути захищені однією точкою відмови. Читати далі
Розвиток суднобудівних технологій підпорядковано комерційним інтересам морської індустрії. Щороку будуються всі більші і місткі суду. Кожен моряк хотів би отримати роботу в море на новому і прославленому судні або, принаймні, подивитися на найбільші кораблі в світі, щоб побачити, як інженери усмиряють гігантські розміри, роблячи суду швидкими, економічними і доброзичливими до навколишнього середовища. Найбільший контейнеровоз в […]
Seaspan наблизився до мільйона TEU з придбанням флоту шести високоякісних контейнерних суден. Дізнатися більше
За 13 років сумарний тоннаж судів подвоївся і це ще не межа. У 2006 році світовий торговельний флот досяг дедвейту в один мільярд тонн. На сьогоднішній день дедвейт світового торгового флоту перейшов позначку в два мільярди. А до 2033 прогнозують три мільярди, але якщо темпи зростання складуть 3%. Як уточнюють експерти, такі показники досягнуті завдяки […]
Щоб автономне судноплавство отримало визнання з боку регулюючих органів та суспільства, ця технологія повинна бути принаймні такою ж безпечною, як і традиційні суду, говориться в новому документі P & I Club з Великобританії. Успішний підхід до змін міг би полягати в розробці нормативних актів в тандемі з технологічним прогресом, при якому завжди приділялася б увагу […]
Не так давно ЮНКТАД оприлюднила свій традиційний річний огляд морської індустрії Review of Maritime Transport 2018, що містить глибокий внутрішній аналіз судноплавства за минулий рік і досить точний прогноз на наступні кілька років. На думку експертів, судноплавна галузь демонструє непогані результати. У 2017 році приріст склав 4%, і середній темп в 3,8% збережеться як мінімум до […]