
Система динамічного позиціонування –система, призначена для утримання судна в заданій позиції або області і (або)на заданому курсі, його переміщення на невеликі відстані, проходження вздовж заданого маршруту автоматично з високою точністю за допомогою використання суднових рушіїв і підрулюючих пристроїв.
Застосування
Широке поширення системи динамічного позиціонування знайшли надопоміжних судах нафтогазової галузі,а саме:
Це обумовлено тим, що ці судна за характером виконуваних робіт повинні більшу частину часу утримувати задану позицію (наприклад, суду постачання,бурові судна і мобільні бурові платформи, суду, забезпечення водолазнихробіт та інші) або виконувати пересування з позиції в позицію з високоюточністю ( суду-кабелеукладчики, судна-трубоукладчики, суду сейсмічноїрозвідки, земснаряди і інші).
Рідше системи ДП можна зустріти на танкерах, круїзних пасажирськихлайнерах і інших.
Елементи системи:
Система електропостачання включає в себе всі компоненти і системи, необхідні для постачання системи ДП енергією, а саме:
Система управління ДП включає в себе всі компоненти і системи, апаратні засоби і програмне забезпечення, необхідні для вирішення задачі динамічного позиціонування судна, а саме:
Класи систем ДП
Системи ДП поділяються на три класи (за ступенем надійності):
Клас 1 (DP 1). «Втрата» заданої позиції судном може статися в разі кожної окремої несправності.
Клас 2 (DP 2). «Втрата» позиції не відбувається в разі одиничної несправності будь-якої підсистеми або компонента (рушія, сенсора, консолі управління та іншого), включаючи кабелі, труби і т. Д.
Клас 3 (DP 3). Термін «одинична несправність» включає, крім несправностей, зазначених для класу DP-2, повний вихід з ладу всіх компонентів в межах одного водонепроникного або огненепроніцаемого відсіку через пожежу або затоплення.
Шановні моряки! Продовжуємо успішно працювати у віддаленому режимі! Забезпечуємо підтримку наших моряків, які зараз на судах та в дорозі в Україну. Пропонуємо термінову роботу тим, хто перебуває за кордоном та має на руках усі необхідні документи (морські медкомісії можна пройти у місцях перебування). Наша пошта для зв’язку: crew@univis.com.ua office@univis.com.ua Морська агенція «Унівіс ЛТД», Одеса, Україна
Шановні моряки! Останнім часом почастішали випадки шахрайства. Морякам надходять дзвінки від різних людей, які видаються співробітниками компанії Univis і пропонують термінові вакансії із забезпеченням виїзду за кордон України за гроші. Інформуємо вас, що ми не надаємо таких послуг і працюємо лише офіційно в рамках закону. Будь-які дзвінки з особистих номерів, листи з особистих потових скриньок, […]
Шановні моряки! Ми продовжуємо свою роботу та забезпечуємо підтримку наших моряків, які зараз на судах та в дорозі в Україну. Ми раді повідомити, для вашої зручності, наш офіс у Румунії відкритий у місті Констанца за адресою: Strada Călărași, 36, 1 поверх Наша пошта для зв’язку: crew@univis.com.ua office@univis.com.ua Морська агенція «Унівіс ЛТД», Одеса, Україна Наша адреса […]
Щоб автономне судноплавство отримало визнання з боку регулюючих органів та суспільства, ця технологія повинна бути принаймні такою ж безпечною, як і традиційні суду, говориться в новому документі P & I Club з Великобританії. Успішний підхід до змін міг би полягати в розробці нормативних актів в тандемі з технологічним прогресом, при якому завжди приділялася б увагу […]
Seaspan and Anglo-Eastern анонсували компанію Sea Sourcing. Дізнатися більше.
Шановні моряки! Ми працюємо, постійно забезпечуємо підтримку наших моряків, які зараз у дорозі та на судах. З будь-яких питань можете звертатися за номерами: +38 0482 37 22 06 +38 0482 37 22 64 +38 0482 37 16 24 Або через пошту: crew@univis.com.ua office@univis.com.ua Бережіть себе та своїх близьких!
Розумний вантажний центр та Всесвітня бізнес-рада з питань сталого розвитку (WBCSD) оприлюднили Керівні принципи Інтелектуальних вантажних закупівель (SFP), а BSR випустив Рамку сталих закупівель фрахту (SFP). Ці інструменти спрямовані на те, щоб організації могли зменшити викиди ПГ та забруднювачі повітря за допомогою вантажних перевезень. Читати далі
Вибачте цей текст доступний тільки в “Російська”.
Dear seafarers! We are looking for the crew ready to join FPSO vessel in Singapore big of March , working continuously 24/7 in two swifts (one on day swift and one on night swift) This is not limited to FRAMO, Inert Gas system and tank level gauging system, they are to be available for all […]