До Херсонської державної морської академії 5 липня 2016 року із робочим візитом прибули представники крюїнгової компанії «UNIVIS LTD»: директор крюїнгової компанії «UNIVIS LTD» Сурков Владислав Миколайович та директор тренажерного центра «UNITRAIN LTD» Подопрігора Андрій Олександрович.
«UNIVIS LTD» – одна з найбільших крюїнгових компаній в Україні, яка є безумовним лідером у сегменті постачання екіпажів на всі типи суден, таких як суховантажі та наливні судна.
На сьогоднішній день їхніми послугами користуються компанії світового рівня з Великої Британії, Європейського Союзу, Японії, Канади, ОАЕ і Південної Кореї.
База даних крюїнгової компанії «UNIVIS LTD» налічує більше 33000 офіцерів і рядових моряків для роботи на різних типах суден, а саме: Heavy Lifts, Oil Tankers (включаючи Suezmax і VLCC), Bulk Carriers (до Capesize і більше), Container ships (місткістю до 13100 TEU), Dry Cargo, Project Cargo, Ro-Ro, Lo-Ro, AHTS, Jack-up.
Візит розпочався з презентації академії. Під керівництвом ректора ХДМА, професора Ходаковського В. Ф., проректора з науково-педагогічної роботи Беня А. П., проректора з навчально-виховної роботи Ходаковського О. В., начальника відділу практики, дипломування та працевлаштування ХДМА Солов’я О. С., заступника начальника МК ХДМА, керівника лабораторно-тренажерного комплексу Штахеля М. Ю., гості відвідали Музей морської освіти і слави України, а також ознайомилися з найсучаснішою навчально-тренажерною базою академії та Херсонським морським спеціалізованим тренажерним центром при ХДМА, що дозволяє курсантам на практиці набути всіх необхідних навичок на судні.
Під час зустрічі був укладений договір «Про співробітництво Херсонської державної академії з крюїнговою компанією «UNIVIS LTD», який передбачає проходження плавальної практики на суднах компанії, підготовку та перепідготовку моряків, а також обмін кадрами між співробітниками академії та «UNIVIS LTD» для навчання у тренажерних центрах і отримання практичного досвіду.
Представники крюїнгової компанії подякували Володимиру Федоровичу за теплий прийом і змістовну презентацію академії, зазначивши високий потенціал нашого навчального закладу.
Екіпаж середнього торгового судна року так в 1860 налічував приблизно 250 чоловік. У 1880 році – близько 140 осіб. До 1900 року, коли пароплави витіснили вітрильники остаточно він скоротився до 100 чоловік. Екіпаж дизельного торгового судна в середині 20-го століття – це приблизно 40 осіб. На рубежі нового тисячоліття з середнім контейнеровозом цілком справлявся екіпаж […]
За 13 років сумарний тоннаж судів подвоївся і це ще не межа. У 2006 році світовий торговельний флот досяг дедвейту в один мільярд тонн. На сьогоднішній день дедвейт світового торгового флоту перейшов позначку в два мільярди. А до 2033 прогнозують три мільярди, але якщо темпи зростання складуть 3%. Як уточнюють експерти, такі показники досягнуті завдяки […]
Шановні моряки❗️ Зʼявилася петиція з приводу можливості отримання паспорту моряка за кордоном. Петиція була подана організацією USU сьогодні. Якщо бажаєте долучитися, залишаємо для вас посилання для підписів: https://petition.kmu.gov.ua/petitions/6082
‼️Важлива інформація для моряків стосовно закордонних паспортів‼️ Шановні українські моряки, які перебувають за кордоном! Ми нагадуємо про те, що у всіх громадян України є можливість оновити свій закордонний та внутрішній паспорт у мобільних пунктах Центру ДП Документ у Європі (Італія, Іспанія, Польща, Чехія, Німеччина, Словаччина) та у Стамбулі, Туреччина! Подбайте про продовження всіх своїх паспортів […]
Інноваційне дослідницьке судно будується для Гавайського університету в Маноа та Фонду Гавайського університету (UHF) від імені Гавайського інституту морської біології (HIMB), щоб дозволити їм отримати доступ і вивчати морське середовище на Гавайських островах. Унікальна конструкція судна стане фундаментальною для досягнення дослідницьких цілей Гавайського університету, і, за словами дослідників, знання, отримані під час наукових місій на […]
Всі подробиці в цьому пості!
Не так давно ЮНКТАД оприлюднила свій традиційний річний огляд морської індустрії Review of Maritime Transport 2018, що містить глибокий внутрішній аналіз судноплавства за минулий рік і досить точний прогноз на наступні кілька років. На думку експертів, судноплавна галузь демонструє непогані результати. У 2017 році приріст склав 4%, і середній темп в 3,8% збережеться як мінімум до […]
Світовий ринок будівництва портів відновлюється після рецесії, безліч проектів перебувають у стадії розробки і здійснення. Як і в багатьох інших галузях, світовий спад мав негативний вплив на ринок будівництва морських портів, будівництво нових портів і терміналів і реконструкція старих були відкладені або навіть скасовані через раптову брак коштів. Земляні роботи компанії Laing O ‘Rourke в […]