Сьогодні “Interorient Ship Management” є однією з найбільших судоохоронних компаній і є одним з лідерів у галузі надання послуг з управління судноплавством. На флоті компанії налічується понад 100 суден та понад 2000 моряків на борту та на березі, включаючи судна, що управляють.
21-22 вересня компанія «Interorient Ship Management», яка надає допомогу екіпажем компанії «Юнівіс ЛТД», провела семінар для офіцерів в офісі компанії «Юнівіс ЛТД».
Основною метою семінарів є підтримка інформованості моряків про компанію та її бачення необхідних коригувань у щоденній роботі на борту суден.
На семінарі взяли участь більше 40 моряків компанії «Interorient Ship Management» та представники компанії «Юнівіс ЛТД». Керуючий директор ТОВ «Юнівіс» – капітан Владіслав Сурков відкрив семінар та привітав гостей та учасників.
Докладниками семінару були представники компанії «Interorient Ship Management»:
А також запрошений доповідник :
На семінарі були обговорені найбільш актуальні теми, такі як менеджмент та лідерство, безпека, вимоги до вантажних інцидентів та технічні проблеми, навчання та сертифікація командного персоналу. Семінари та конференції компанії «Interorient Ship Management» завжди супроводжуються презентацією та обговоренням кожного питання для залучення аудиторії.
Після завершення семінару всі учасники семінару, представники компанії «Interorient Ship Management» та крейсерської компанії «Юнівіс ЛТД» були запрошені на соціальну подію.
«Юнівіс ЛТД» вдячний нашим партнерам за співпрацю та можливість проведення регулярних семінарів.
Ми бажаємо успіхів в праці «Interorient Ship Management» и нашим морякам, працюючим на судах компанії! Щасливого плавання!
Екіпаж середнього торгового судна року так в 1860 налічував приблизно 250 чоловік. У 1880 році – близько 140 осіб. До 1900 року, коли пароплави витіснили вітрильники остаточно він скоротився до 100 чоловік. Екіпаж дизельного торгового судна в середині 20-го століття – це приблизно 40 осіб. На рубежі нового тисячоліття з середнім контейнеровозом цілком справлявся екіпаж […]
За 13 років сумарний тоннаж судів подвоївся і це ще не межа. У 2006 році світовий торговельний флот досяг дедвейту в один мільярд тонн. На сьогоднішній день дедвейт світового торгового флоту перейшов позначку в два мільярди. А до 2033 прогнозують три мільярди, але якщо темпи зростання складуть 3%. Як уточнюють експерти, такі показники досягнуті завдяки […]
Шановні моряки❗️ Зʼявилася петиція з приводу можливості отримання паспорту моряка за кордоном. Петиція була подана організацією USU сьогодні. Якщо бажаєте долучитися, залишаємо для вас посилання для підписів: https://petition.kmu.gov.ua/petitions/6082
‼️Важлива інформація для моряків стосовно закордонних паспортів‼️ Шановні українські моряки, які перебувають за кордоном! Ми нагадуємо про те, що у всіх громадян України є можливість оновити свій закордонний та внутрішній паспорт у мобільних пунктах Центру ДП Документ у Європі (Італія, Іспанія, Польща, Чехія, Німеччина, Словаччина) та у Стамбулі, Туреччина! Подбайте про продовження всіх своїх паспортів […]
Інноваційне дослідницьке судно будується для Гавайського університету в Маноа та Фонду Гавайського університету (UHF) від імені Гавайського інституту морської біології (HIMB), щоб дозволити їм отримати доступ і вивчати морське середовище на Гавайських островах. Унікальна конструкція судна стане фундаментальною для досягнення дослідницьких цілей Гавайського університету, і, за словами дослідників, знання, отримані під час наукових місій на […]
Всі подробиці в цьому пості!
Не так давно ЮНКТАД оприлюднила свій традиційний річний огляд морської індустрії Review of Maritime Transport 2018, що містить глибокий внутрішній аналіз судноплавства за минулий рік і досить точний прогноз на наступні кілька років. На думку експертів, судноплавна галузь демонструє непогані результати. У 2017 році приріст склав 4%, і середній темп в 3,8% збережеться як мінімум до […]
Світовий ринок будівництва портів відновлюється після рецесії, безліч проектів перебувають у стадії розробки і здійснення. Як і в багатьох інших галузях, світовий спад мав негативний вплив на ринок будівництва морських портів, будівництво нових портів і терміналів і реконструкція старих були відкладені або навіть скасовані через раптову брак коштів. Земляні роботи компанії Laing O ‘Rourke в […]