Своевременная эвакуация спасла жизнь моряку
Береговая охрана США при содействии ВМФ США оперативно эвакуировали моряка компании Prime Tanker Management и спасли ему жизнь.
Танкер ARCTIC FLOUNDER, принадлежащий нашим партнёрам, компании Prime Tanker Management, находился примерно в 650 км от побережья Вирджинии, когда у одного из членов экипажа были диагностированы признаки инсульта.
Капитан судна немедленно уведомил о случившемся руководство компании и отправил сообщение в командный центр Пятого округа береговой охраны США с просьбой о помощи. В спасательной операции были задействованы экипажи самолета HC-130 Hercules для обнаружения судна и координации действий, а также вертолета MH-60 Jayhawk для непосредственной эвакуации моряка.
Из-за большого расстояния от берега службам береговой охраны пришлось координировать свои действия с командованием сил морского флота США: по пути к судну вертолет приземлился на эскадренный миноносец USS Arleigh Burke для дозаправки. Моряк был эвакуирован с судна и доставлен в главный госпиталь Сентара в Норфолке, штат Вирджиния, где ему оказали срочную медицинскую помощь.
Безупречная кооперация между командованием сил морского флота США и береговой охраной, а так же слаженные и профессиональные действия экипажа танкера ARCTIC FLOUNDER были залогом успешной спасательной операции. «Без помощи корабля USS Arleigh Burke нам пришлось бы ждать, пока судно приблизится к берегу. Это критично в ситуации, когда время играет существенную роль и на кону жизнь человека» – сказал старшина Роберт Делано.
Данную чрезвычайную ситуацию прокомментировал Главный операционный директор судоходной компании Джордж Кулерис (CEO George Kouleris): «Жизнь и благополучие наших экипажей является главным приоритетом компании PrimeTanker и мы без колебаний будем использовать любые возможные средства для оказания помощи».
К счастью, своевременная эвакуация и оказанная медицинская помощь спасли моряку жизнь. В настоящее время он уже находится дома.
Екіпаж середнього торгового судна року так в 1860 налічував приблизно 250 чоловік. У 1880 році – близько 140 осіб. До 1900 року, коли пароплави витіснили вітрильники остаточно він скоротився до 100 чоловік. Екіпаж дизельного торгового судна в середині 20-го століття – це приблизно 40 осіб. На рубежі нового тисячоліття з середнім контейнеровозом цілком справлявся екіпаж […]
За 13 років сумарний тоннаж судів подвоївся і це ще не межа. У 2006 році світовий торговельний флот досяг дедвейту в один мільярд тонн. На сьогоднішній день дедвейт світового торгового флоту перейшов позначку в два мільярди. А до 2033 прогнозують три мільярди, але якщо темпи зростання складуть 3%. Як уточнюють експерти, такі показники досягнуті завдяки […]
Шановні моряки❗️ Зʼявилася петиція з приводу можливості отримання паспорту моряка за кордоном. Петиція була подана організацією USU сьогодні. Якщо бажаєте долучитися, залишаємо для вас посилання для підписів: https://petition.kmu.gov.ua/petitions/6082
‼️Важлива інформація для моряків стосовно закордонних паспортів‼️ Шановні українські моряки, які перебувають за кордоном! Ми нагадуємо про те, що у всіх громадян України є можливість оновити свій закордонний та внутрішній паспорт у мобільних пунктах Центру ДП Документ у Європі (Італія, Іспанія, Польща, Чехія, Німеччина, Словаччина) та у Стамбулі, Туреччина! Подбайте про продовження всіх своїх паспортів […]
Інноваційне дослідницьке судно будується для Гавайського університету в Маноа та Фонду Гавайського університету (UHF) від імені Гавайського інституту морської біології (HIMB), щоб дозволити їм отримати доступ і вивчати морське середовище на Гавайських островах. Унікальна конструкція судна стане фундаментальною для досягнення дослідницьких цілей Гавайського університету, і, за словами дослідників, знання, отримані під час наукових місій на […]
Всі подробиці в цьому пості!
Не так давно ЮНКТАД оприлюднила свій традиційний річний огляд морської індустрії Review of Maritime Transport 2018, що містить глибокий внутрішній аналіз судноплавства за минулий рік і досить точний прогноз на наступні кілька років. На думку експертів, судноплавна галузь демонструє непогані результати. У 2017 році приріст склав 4%, і середній темп в 3,8% збережеться як мінімум до […]
Світовий ринок будівництва портів відновлюється після рецесії, безліч проектів перебувають у стадії розробки і здійснення. Як і в багатьох інших галузях, світовий спад мав негативний вплив на ринок будівництва морських портів, будівництво нових портів і терміналів і реконструкція старих були відкладені або навіть скасовані через раптову брак коштів. Земляні роботи компанії Laing O ‘Rourke в […]