Згідно з поправками до Конвенції ПДНВ, судноводії повинні пройти відповідні курси з плавання в полярних водах. Ця норма стала обов’язковою з 1 липня 2018 року, коли поправки вступили в силу.
У самому Полярному кодексі йдеться мова про те, що суда, що плавають у високих широтах, повинні бути укомплектовані належним чином кваліфікованим персоналом. Для цього капітани, старші помічники і особи з числа командного складу, що несуть навігаційну вахту, повинні пройти підготовку відповідно до вимог Конвенції ПДНВ.
Морський навчально-тренажерний центр Unitrain проводить відповідну підготовку в двох варіантах: базова і розширена. Курси схвалені Морський Адміністрацією і проводяться відповідно до модельних курсыв IMO. Базову повинні пройти всі судноводії, а що стосується інших членів екіпажу – рядових і тих, які працюють в машинному відділенні, до них Конвенція ПДНВ ніяких додаткових вимог не пред’являє.
Більш детальну інформацію, ви можете отримати, перейшовши за посиланням.
Шановні моряки! Щиро вітаємо вас із Прийдешнім Різдвом та Новим Роком! Нехай у ваших домівках панує тепло та затишок, а серця будуть наповнені радістю і натхненням. Ми вдячні за ваш професіоналізм, відданість справі та довіру, яку ви надаєте нашій компанії. Бажаємо, щоб Новий 2025 рік приніс вам нові досягнення, міцне здоров’я і удачу. Нехай вітер […]
Екіпаж середнього торгового судна року так в 1860 налічував приблизно 250 чоловік. У 1880 році – близько 140 осіб. До 1900 року, коли пароплави витіснили вітрильники остаточно він скоротився до 100 чоловік. Екіпаж дизельного торгового судна в середині 20-го століття – це приблизно 40 осіб. На рубежі нового тисячоліття з середнім контейнеровозом цілком справлявся екіпаж […]
За 13 років сумарний тоннаж судів подвоївся і це ще не межа. У 2006 році світовий торговельний флот досяг дедвейту в один мільярд тонн. На сьогоднішній день дедвейт світового торгового флоту перейшов позначку в два мільярди. А до 2033 прогнозують три мільярди, але якщо темпи зростання складуть 3%. Як уточнюють експерти, такі показники досягнуті завдяки […]
Шановні моряки❗️ Зʼявилася петиція з приводу можливості отримання паспорту моряка за кордоном. Петиція була подана організацією USU сьогодні. Якщо бажаєте долучитися, залишаємо для вас посилання для підписів: https://petition.kmu.gov.ua/petitions/6082
‼️Важлива інформація для моряків стосовно закордонних паспортів‼️ Шановні українські моряки, які перебувають за кордоном! Ми нагадуємо про те, що у всіх громадян України є можливість оновити свій закордонний та внутрішній паспорт у мобільних пунктах Центру ДП Документ у Європі (Італія, Іспанія, Польща, Чехія, Німеччина, Словаччина) та у Стамбулі, Туреччина! Подбайте про продовження всіх своїх паспортів […]
Інноваційне дослідницьке судно будується для Гавайського університету в Маноа та Фонду Гавайського університету (UHF) від імені Гавайського інституту морської біології (HIMB), щоб дозволити їм отримати доступ і вивчати морське середовище на Гавайських островах. Унікальна конструкція судна стане фундаментальною для досягнення дослідницьких цілей Гавайського університету, і, за словами дослідників, знання, отримані під час наукових місій на […]
Всі подробиці в цьому пості!
Не так давно ЮНКТАД оприлюднила свій традиційний річний огляд морської індустрії Review of Maritime Transport 2018, що містить глибокий внутрішній аналіз судноплавства за минулий рік і досить точний прогноз на наступні кілька років. На думку експертів, судноплавна галузь демонструє непогані результати. У 2017 році приріст склав 4%, і середній темп в 3,8% збережеться як мінімум до […]