Загальна кількість подій в 2020 році скоротилося в порівнянні з 2019 роком на 18%. Про це йдеться в «Попередньому щорічному огляді морських аварій і інцидентів», що відбулися в період з 2014 по 2020 рік від Європейського агентства з безпеки на морі (EMSA).
Даний огляд містить статистичні дані про морських аваріях та інциденти: за участю судів під прапором однієї з держав-членів ЄС; в територіальних водах або внутрішніх водах держав-членів ЄС, як це визначено в ЮНКЛОС; або які зачіпають інші істотні інтереси держав-членів ЄС. Позитивну динаміку в цьому напрямку пояснюють в контексті пандемії COVID-19, яка вплинула на інтенсивність глобальних морських перевезень.
Так, найбільш позитивні зрушення були зафіксовані за кількістю загиблих (зниження на 48% в 2020 році в порівнянні з 2019 роком) і кількості травмованих (скорочення на 36%). Як підкреслили в EMSA. Крім того, в період з 2019 по 2020 рік скоротилася кількість аварій за участю всіх типів суден, а лідирують за цим показником вантажні (15%) і пасажирські судна (44%).
Навігаційні аварії (зіткнення, посадки на мілину і торкання) склали найбільшу частину інцидентів, в результаті яких загинули суду – 43%. При цьому відзначено зниження на 15% кількості аварій, що закінчилися загибеллю судів. Відповідно до огляду, нещасні випадки з людьми склали 37% всіх морських аварій. У порівнянні з 2019 роком відмічено падіння їх числа на 28%. Жертвами морських аварій за 2020 рік стали 7 судів, з яких 5 рибальські.
Екіпаж середнього торгового судна року так в 1860 налічував приблизно 250 чоловік. У 1880 році – близько 140 осіб. До 1900 року, коли пароплави витіснили вітрильники остаточно він скоротився до 100 чоловік. Екіпаж дизельного торгового судна в середині 20-го століття – це приблизно 40 осіб. На рубежі нового тисячоліття з середнім контейнеровозом цілком справлявся екіпаж […]
За 13 років сумарний тоннаж судів подвоївся і це ще не межа. У 2006 році світовий торговельний флот досяг дедвейту в один мільярд тонн. На сьогоднішній день дедвейт світового торгового флоту перейшов позначку в два мільярди. А до 2033 прогнозують три мільярди, але якщо темпи зростання складуть 3%. Як уточнюють експерти, такі показники досягнуті завдяки […]
Шановні моряки❗️ Зʼявилася петиція з приводу можливості отримання паспорту моряка за кордоном. Петиція була подана організацією USU сьогодні. Якщо бажаєте долучитися, залишаємо для вас посилання для підписів: https://petition.kmu.gov.ua/petitions/6082
‼️Важлива інформація для моряків стосовно закордонних паспортів‼️ Шановні українські моряки, які перебувають за кордоном! Ми нагадуємо про те, що у всіх громадян України є можливість оновити свій закордонний та внутрішній паспорт у мобільних пунктах Центру ДП Документ у Європі (Італія, Іспанія, Польща, Чехія, Німеччина, Словаччина) та у Стамбулі, Туреччина! Подбайте про продовження всіх своїх паспортів […]
Інноваційне дослідницьке судно будується для Гавайського університету в Маноа та Фонду Гавайського університету (UHF) від імені Гавайського інституту морської біології (HIMB), щоб дозволити їм отримати доступ і вивчати морське середовище на Гавайських островах. Унікальна конструкція судна стане фундаментальною для досягнення дослідницьких цілей Гавайського університету, і, за словами дослідників, знання, отримані під час наукових місій на […]
Всі подробиці в цьому пості!
Не так давно ЮНКТАД оприлюднила свій традиційний річний огляд морської індустрії Review of Maritime Transport 2018, що містить глибокий внутрішній аналіз судноплавства за минулий рік і досить точний прогноз на наступні кілька років. На думку експертів, судноплавна галузь демонструє непогані результати. У 2017 році приріст склав 4%, і середній темп в 3,8% збережеться як мінімум до […]
Світовий ринок будівництва портів відновлюється після рецесії, безліч проектів перебувають у стадії розробки і здійснення. Як і в багатьох інших галузях, світовий спад мав негативний вплив на ринок будівництва морських портів, будівництво нових портів і терміналів і реконструкція старих були відкладені або навіть скасовані через раптову брак коштів. Земляні роботи компанії Laing O ‘Rourke в […]